Blogger Templates

Friday 6 May 2011

Bile tekenang seseorang yang kita kenal

Assalamualaikum,im back agai setelah bape lama x beBLOGin(lama ke!) yela mana x nye kene tonsil terus demam,batuk kahak bdarah + males makan ubat!!hahaha...jawapannye lambat baek okey kawan2...


Btw entry kali ni pasal bile saya tekenangkan seseorang yang saya kenal ke,saya sayang ke yang kebetulan lama x contact,surenye la x lama pas tu dia akan hubungi saya...hehe kuatkan instict saya sampai diorang dapat rasai...ceh2, perasan..piirah....hmm tapi betul okey ape yang saya cakapkan dan ada gak yang x betul...tapi cayela kebanyakannye betol!!hehe


Ok la sampai kat sini je entry kali ni,saya da x larat sebab asek dok batuk je..malam ni kene gak la makan ubat...saya nak sehat semula!! Wassalam


Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment